🔴 از غضنفرهای ایرانی تا هشتک های آلبانی

✍️ #علی_محمدی

🔹 ترکیه را اگر شما نشناسید، غرب زده های داخلی خوب می شناسند. چون هم  قبله آمال و آرزوهایشان است و هم برایشان دیار آزادگان و آزادی بشریت‌.

🔸 اما نه رسانه های مکتوبشان مثل شرق و نه رسانه های مجازی آنها مثل اصلاحات نیوز به شما نرسانده‌اند که دیروز پارلمان ترکیه قانون محدودیت و نظارت بر شبکه های اجتماعی را تصویب کرد. دولت اردوغان نیز تمام و کمال از آن حمایت نمود.
 
✅ اما در اینجا:

🔹 وقتی قوه قضائیه بخشنامه مسئولیت صدا و سیما در خصوص صدور مجوز و تنظیم مقررات فضای مجازی، صادر می کند، جناب رییس جمهور پاسخ می دهند: اینگونه امور مرتبط به شورای عالی فضای مجازی است.در واقع محترمانه گفته به شما ربطی ندارد!!!

🔸 خنده دارتر اینکه شورای عالی فضای مجازی قادر به تشکیل جلسات منظم نیست که هیچ، از درون نیز چون طاقت نقد را ندارند برای ترکیب جلسه تاس می اندازند.

✅ حالا  تصویب و پیگیری مصوبات مد نظر جناب روحانی پیش کش!!!

🔹 کاملا برای دولت و همه مسئولین و همه جناح ها اثبات شده که حمله تروریستی به مجلس و مرقد امام، ناامنی های سال۹۶ و ۹۷ از بستر تلگرام اتفاق افتاد. جناب زم هم اعتراف کردند. ولکن در اینجا با وجود قانون فیلتر تلگرام، جناب جهرمی در روز روشن  از طریق نرم افزار های جایگزین همه را به سخره گرفته است.

💢 اینجا غضنفرهای  خودمان کفایت همه چیز را دارند، نیازی به تلاش دشمن در آلبانی برای ترند شدن هشتک ها نیست.

#سیاسی
➖➖➖➖➖➖➖ 

 

فیلم اعتراض شدید #خبرنگار تلویزیونی به وضعیت قیمت‌ها و زیر کولرنشینی برخی مسئولان