طراحی کیت های فوتبالی

۱۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

آماده خداحافظی با لیونل مسی باشیم؟

                                                   

 

                                 لیونل مسی، کاپیتان باتجربه بارسلونا در چند ماه اخیر دچار افت محسوسی شده است.

 

 

                                                             

 

لیونل مسی در تابستان امسال فاصله ای تا جدایی از بارسلونا و انتقال به منچسترسیتی نداشت، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و او در نوکمپ ماندنی شد. رونالد کومان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی امشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با فرنتس واروش مجارستان، اذعان داشت که لیونل مسی در بارسلونا می تواند بهتر از این هم عمل کند و آمار و ارقام نشان می دهد سرمربی هلندی بیراه هم نگفته است.

 

                               

 

لیونل مسی در آخرین بازی بارسا در حضور تماشاگران در نیوکمپ در تاریخ هفت مارچ و در جریان پیروزی 1-0 تیمش برابر رئال سوسیداد موفق به گلزنی ش و میانگین 0.75 گل در هر بازی را تا آن مقطع به ثبت رساند.

 

دنبال خرید لباس پاییزی هستی؟؟؟ بزن رو این لینک : پوشاک سبلان

 

اما در ادامه او دچار افت محسوسی شد.  از ژوئن تا آگوست، در شرایطی که بلوگرانا عنوان قهرمانی لالیگا را به رئال مادرید واگذار کردند و این تیم با شکست عجیب 2-8 مقابل بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان حذف شد، این میانگین به 0.53 در هر بازی تا پایان فصل قبل کاهش یافت.

 

در واقع لیونل مسی در 19 بازی اخیر خود در لباس بارسلونا تنها موفق به زدن هفت گل شده که چهار گل نیز از روی نقطه پنالتی بوده است. او در چهار بازی ابتدایی لالیگا 68 بار توپ را لو داده و آخرین مسابقه ای که مسی موفق به گلزنی در جریان بازی شد، به دیدار مقابل ناپولی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازمی گردد.

 

درصد دوندگی این ستاره آرژانتینی نیز دچار افت شده و به نظر می رسد شیوع ویروس کرونا تاثیری منفی بر این بازیکن داشته است. ادامه این روند بی شک شانس بارسلونا برای کسب موفقیت در فصل جاری را به حداقل می رساند.

 

                              

 

مطالب جالب دیگر برای خواندن 

 

تولد قریب الوقوع یک رقیب بزرگ برای لیگ قهرمانان اروپا

 

یونایتد-PSG؛رقابت برای جذب ستاره اینتر در زمستان

 

رشد فروش رایانه شخصی در جهان رکورد زد

 

طراحی اختصاصی لباس PES مخصوص خودتون

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

تولد قریب الوقوع یک رقیب بزرگ برای لیگ قهرمانان اروپا

 

منچستر یونایتد و لیورپول موافقت خود را با برگزاری لیگ جدید در اروپا که تیم‌های درجه یک این قاره در آن حضور خواهند داشت، اعلام کرده‌اند.

 

 

                     

 

 

 

خبر گزاری مطرح اسکای اسپورتس بعد از تحقیق و تفحص فراوان دست یافته که سرمایه‌گذاران اروپایی در حال تامین سرمایه ای 6 میلیون دلاری برای برگزاری مسابقاتی با نام لیگ برتر اروپا هستند. در واقع بیش از 10 تیم از کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا در حال مذاکره برای راه اندازی این مسابقات هستند.

 

بر اساس ادعای اسکای پنج باشگاه انگلیسی می‌توانند در این مسابقات حضور داشته باشند؛ رقابت هایی که گفته می‌شود در صورت موافقت برای برگزاری از اوایل سال 2021 آغاز خواهد شد. منابع حاضر در فیفا می‌گویند که این مسابقات با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد و به طور منظم در طول فصل پیگیری می‌شود.

 

 

در این رابطه یکی از چهره های معتبر فوتبال مدعی شده که تصمیم‌گیری نهایی در این باره می تواند تا پایان ماه جاری میلادی اعلام شود. این در حالی است که البته هنوز در برخی موارد از جمله تیم‌های حاضر در این مسابقات شک و شبهه وجود دارد.

 

از طرف دیگر اسکای مدعی شده که منچستریونایتد و لیورپول در صدر باشگاه هایی هستند که از برگزاری این لیگ استقبال جدی کرده اند و باشگاه های نظیر منچسترسیتی، آرسنال، چلسی و تاتنهام نیز موافقت ضمنی خود را با برگزاری آن اعلام کرده‌اند.

 

برگزاری این لیگ اگرچه ممکن است در ابتدا امری فرسایشی و سخت برای بازیکنان و باشگاه ها به نظر برسد اما در عین حال جوایز مالی موجود در آن واقعا وسوسه برانگیز است و از طرف دیگر کیفیت مسابقات حتی می تواند لیگ قهرمانان را به دومین تورنمنت مهم اروپا تبدیل کند.

 

برخی منابع نیز معتقدند که یوفا به طور کلی با برگزاری این لیگ مخالف است و به همین خاطر باشگاه ها به نهاد بالاتر یعنی فیفا درخواست کرده‌اند که با نهایی شدن آن موافقت کند. از طرفی گفته می‌شود که درصورت کوتاه آمدن یوفا و موافقت با برگزاری این مسابقات توسط این نهاد، خیلی زود جزئیات آن اعلام خواهد شد.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

رشد فروش رایانه شخصی در جهان رکورد زد

                            

 

 

🔹برآورد شرکت تحقیقات فناوری کانالایز نشان می‌دهد که سازندگان رایانه در سه ماهه سوم امسال ۷۹.۲ میلیون دستگاه رایانه شخصی فروختند که ۱۲.۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشت و سریعترین رشد در یک دهه گذشته را نشان می‌دهد.

🔹با وجود محبوبیت گوشیهای تلفن و تبلتها در سالهای اخیر، شیوع ویروس کرونا در هفت ماه اخیر باعث شد افراد برای کار یا تحصیل از راه دور تمایل بیشتری برای داشتن رایانه شخصی داشته باشند.

🔹مایکروسافت در ماه مه اعلام کرد که مردم بیش از چهار تریلیون دقیقه در ماه در ویندوز ۱۰ زمان سپری می کنند که افزایش ۷۵ درصدی داشته است. بیش از یک میلیارد دستگاه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ این شرکت کار می کنند.

به کانال ما بپیوندید👇
https://rubika.ir/VID_EO_BEH

کانال پوشاک زنانه سبلان 👇
https://rubika.ir/pooshak_sabalan_r

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

طراحی اختصاصی لباس PES مخصوص خودتون

 

 

طراحی اختصاصی لباس مخصوص خودتون 

وقتشه لباس تیمت محبوبت تو PES   لباس دلخواه شما رو داشته باشه 

برای سفارش به شماره 09931452736 پیامک درخواست ارسال نمایید.

 

کانال های ما در فضای مجازی 👇👇

 

کانال ما در روبیکا https://rubika.ir/VID_EO_BEH

 

کانال ما در ایتا https://eitaa.com/VIDEOBEH ( نفرات کانال ایتا را بالا ببرید تا شروع به فعالیت کند) 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

قرائت سراسری زیارت اربعین روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود

 

قرائت سراسری زیارت اربعین روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی اصلاحیه‌ای اعلام کرد قرائت خانوادگی و سراسری زیارت اربعین در سراسر کشور ساعت 10 صبح پنج‌شنبه 17 مهر(صبح روز اربعین) برگزار می‌شود.

این زیارت پر فیض که ائمه اطهار(ع) بر قرائت آن سفارش فرموده‌اند، به‌صورت همزمان از رسانه ملی، مأذنه‌های مساجد و اماکن متبرکه کشور پخش خواهد شد.

 

به کانال ما در روبیکا بپیوندید 👇👇

https://rubika.ir/VID_EO_BEH

 

 

مطلب دیگر برای خواندن 👇👇

همه چیز درباره جنگ قره باغ؛ جمهوری آذربایجان و ارمنستان چه می‌خواهند؟

 

 

آدرس وبلاگ پوشاک سبلان برای آنهایی که به دنبال خرید عمده هستند👇👇

http://pooshakr.blog.ir/

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

همه چیز درباره جنگ قره باغ؛ جمهوری آذربایجان و ارمنستان چه می‌خواهند؟

 

جمهوری آذربایجان در پی آن نیست که حجم و گستره درگیری ها افزایش یابد زیرا اهداف معین و چارچوب مشخصی دارد که آزاد سازی ۵ نقطه مشخص است. اما طرف ارمنی تلاش دارد که این درگیری ها را فراتر از قره باغ قلمداد کند.

 

 

                                      

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، بحران قره باغ طی یک هفته گذشته تبدیل به خبر اول منطقه شده است و جنگ شکل گرفته بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان علاوه بر کشورهای 2 طرف، کشورهای همسایه را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

بدلیل اهمیت این جنگ و بحران شکل گرفته که هر از چندی بین 2 کشور مانند زخمی کهنه سر باز می کند، و نیز بررسی ابعاد این اختلافات و ریشه های آن، خبرگزاری تسنیم، گفتگویی با دکتر مسعود صدر محمدی کارشناس مسائل قفقاز و آسیای میانه به صورت اینستاگرامی انجام داد که متن خلاصه شده آن از نظر خوانندگان می گذرد.

 

فروپاشی شوروی و آغاز درگیری های قره باغ

مسئله قره باغ مانند همه تنش های سیاسی که در دوره پساشوروی رخ داد از جمله نتایج یک خلا قدرت ناشی از فروپاشی یک قدرت جهانی بود. سالهای منتهی به نابودی شوروی سالهایی است که مسئله قره باغ آغاز شده و در سالهای 90 تا 92 میلادی منجر به اشغال شدن 20 درصد خاک جمهوری آذربایجان و خارج شدن یک میلیون نفر از شهروندان آذری بوده است.

ارامنه ساکن در جمهوری آذربایجان نیز مجبور به ترک این کشور می شوند اما جنایتهای جنگ، اصطلاحاً از سوی جدایی طلبان ارمنی دنبال می شود. 

 

 

چرایی شکست مذاکرات تهران

از آنجا که بحران شدید بود، همسایگان این دو کشور و قدرتهای بین المللی تلاش کردند که برای پیدا کردن راه حل هایی اقدام کنند که جمهوری اسلامی ایران یکی از آن کشورها بود که تلاش داشت سیاست میانجیگری را در پیش گیرد و مذاکرات صلحی در تهران انجام گرفت، اما بدلیل کارشکنی های قدرتهای منطقه ای و بین المللی ناکام ماند زیرا اگر به نتیجه می رسید می توانست آغاز نقش آفرینی های ایران در قفقاز و آسیای میانه باشد. 

در همان سالها شورای امنیت سازمان ملل طی 4 قطعنامه از جدایی طلبان و دولت ارمنستان خواست که تجدید نظر کرده و از اشغالگری دست بردارند و از مناطق اشغال شده خارج شوند که البته هیچیک از این قطعنامه ها مورد توجه ارمنستان قرار نگرفت.

در همین دوره سازمان امنیت و همکاری اروپا گروهی به نام "مینسک" تشکیل می دهد که شامل آمریکا، روسیه و فرانسه است. البته کشورهای دیگری نیز در حاشیه قرار دارند.

از 1992 به این سو و پس از آتش بس، گروه مینسک تلاش کرده که به این مسئله یک چارچوب حقوقی بدهد اما کشورها از این موضوع به عنوان یک اهرم فشار در بازی های کلان خود استفاده می کنند و همین امر باعث شده که نتیجه ای حاصل نشود.

از سوی دیگر طرف ارمنی نیز هیچگاه حاضر به پذیرش عادی ترین اصول نشده و گامی برای آغاز مذاکره برنداشته است.

 

نتیجه مذاکرات صلح مادرید

در جنگ قره باغ صرفاً خاک منطقه قره باغ اشغال نشد بلکه 7 ولایت دیگر از جمهوری آذربایجان نیز اشغال شد که نشان می دهد طرف ارمنی علاوه بر ادعای خود، 5 منطقه را اشغال کرده که موضوع مذاکرات سال 2007 مادرید بود.

در این مذاکرات از دولت ارمنستان خواسته می شود که 5 منطقه مذکور را تخلیه کند و به خود آذربایجان بازگرداند. پس از آن در گام دوم پروسه جدیدی برای تعیین تکلیف منطقه قره باغ آغاز شود که ارمنستان این موضوع را نیز قبول نکرد.

این جنگ برای دستیابی به صلح آغاز شده زیرا یکی از طرفهای جنگ طی 3 دهه گذشته نشان داده که حاضر به هیچ مذاکره و گام سازنده ای نیست. فارغ از اینکه این درگیری ها از سوی کدام طرف آغاز شده، باید دریابیم که باکو با این فشار به طرف مقابل در حال تحمیل قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل است.

قطعنامه های 882، 853، 874 و 877 شورای امنیت سازمان ملل، طرح های وزیر خارجه روسیه و بسیاری طرح دیگر مطرح شده اما به نتیجه نرسید زیرا در سیاست داخلی ارمنستان تبدیل به تابو شده بود و این کشور اقدامی نداشت.

در خصوص نقش گروه مینسک و موضع هر یک از کشورهای عضو این گروه نیز باید گفت که به بن بست رسیدن اقدامات مینسک، باکو را به این نتیجه رساند که خودش باید دست به اقدام بزند. یکی از علل آن، تعارض منافع کشورهای موجود در این گروه بود که آنها از این بحران به عنوان برگی نزد خود استفاده می کردند.

علاوه بر این، لابی ارمنی در این کشورها بخصوص آمریکا در حال فعالیت است و این فعالیتها باعث می شود که طرف آذری از رسیدن به هدف از طریق این کشورها نا امید شود.

                                      

 

نقش پاشینیان در افزایش بحران

همچنین طی دو سال گذشته که پاشینیان به قدرت رسید این تنش ها را افزایش داد.

در خصوص انگیزه های این جنگ نیز باید گفت که در بخش ارمنستان، ایروان در طول 20 سال گذشته حاکمیتی یکدست داشت و لابی قره باغی ها در سیاست ایروان نقش آفرین بود و تمام روسای جمهور سابق ارمنستان یا قره باغی بودند یا نقش عمده ای در جنگ داشتند و به عنوان لابی قدرت در ارمنستان و روابط این کشور با کشورهای دیگر بخصوص روسیه نقش آفرینی می کردند.

در سال 2018 شاهد این بودیم که پاشینیان به قدرت رسید. وی فردی خارج از این لابی قدرت و ثروت بود و یک انقلاب نرم در مقابل این لابی شکل داد.

در چنین فضایی اولاً با بحرانهای شدید داخلی روبرو بود که برای حل آنها، روسای جمهور سابق و نزدیکان سیاسی آنها را به جرم فساد مالی و سو استفاده از قدرت دولتی بازداشت کرد. از سوی دیگر وی هم حمایت اروپا را به همراه داشت و هم این سیگنال را می فرستاد که فصلی نوین در سیاست ارمنستان شکل گرفته است.

پاشینیان در همان دوران، گفتمان پیگیری صلح برای قره باغ را کلید زد و فرزند خود را برای دوره سربازی به قره باغ فرستاد که نشان دهد دنبال صلح است، اما گذر زمان و بحرانهای سیاسی در ارمنستان وی را به این نتیجه رساند که گفتمان صلح قره باغ می تواند جایگاه وی را شکننده کند؛ بنابر این تغییر سیاست داده و درباره قره باغ مواضع سختی از خود بروز داد. سنبل این کار نیز فرستادن همسر خود به قره باغ و انتشار تصاویر وی با لباس نظامی و سلاح بود.

این رفتارها نشان داد که پاشینیان در پی آن است که وی برای فرار از بحرانهای سیاسی و اقتصادی بخصوص بحران کرونا و سرپوش گذاشتن بر آنها، بدنبال افزایش تنش در منطقه قره باغ است. اما نتوانست این بحران را کنترل کند و رفتارهای او به سمت تحریک باکو رفت.

در سمت باکو نیز شاهد این بودیم که افکار عمومی بخصوص اپوزیسیون داخلی فشار زیادی برای بازپس گیری قره باغ دارند. در تظاهراتهای یکی دو سال گذشته شعار اصلی مردم آزاد سازی قره باغ بود که این موضوع باعث سوق دادن باکو به سمت گزینه نظامی شد.

در سال گذشته شاهد مذاکرات دو رئیس جمهور در سازمان ملل بودیم اما بازگشت پاشینیان به مواضع ارتودکسی خود نشان داد که مسئله باز هم به بن بست خورده است.

با در نظر گرفتن اینکه پاشینیان به اروپا پالس مثبت می داد، علی اف تلاش کرد نظر مسکو را به خود جلب کند و نهایتاً جنگی بین طرفین شکل گرفت که دو ماه پیش انجام شد و این روزها ادامه یافته است.

موضوعی که پاشینیان از آن غفلت کرده بود این است که علی اف چراغ سبزی از روسیه بگیرد و بتواند بسیج عمومی درباره قره باغ در داخل آذربایجان ایجاد کند.

اینکه کدام یک از طرفین جنگ را آغاز کرده، نکته مهمی نیست زیرا طرفین در حالت صلح نبودند که حالا به وضعیت جنگی رسیده باشند و هر ساله اخلالی در وضعیت مرزهای وجود داشته است.

 

نقش روسیه در بحران قره باغ

در خصوص تفاوت این درگیری با جنگ های گذشته بین دو کشور نیز باید گفت که اصلی ترین عامل موضع گیری مسکو است. در دوره های گذشته عامل روسیه بسیار مهم بوده است بطوریکه وزیر دفاع جمهوری آذربایجان مدتی پیش گفته بود ما در حال آزاد سازی خاک خود بودیم اما فشار مسکو ما را مجبور به توقف کرد.

پوتین اما در این دوره اعلام کرد که ما حاضر به مداخله در امور دیگران نیستیم. این موضوع منجر به تداوم عملیات از سوی باکو شده است.

از سوی دیگر در دوره های گذشته امیدی به صلح بود، اما رفتارهای طرفین و بخصوص ارمنستان طی یکسال گذشته به گونه ای نبوده که چشم انداز صلح داشته باشد.

 

باکو دنبال چیست؟

آذربایجان در پی آن نیست که حجم و گستره درگیری ها افزایش یابد زیرا اهداف معین و چارچوب مشخصی دارد که آزاد سازی 5 نقطه مشخص است. اما طرف ارمنی تلاش دارد که این درگیری ها را فراتر از قره باغ قلمداد کند به همین دلیل در یک تاکتیک جنگی به خاطر تحریک طرف مقابل در حال بمباران مناطق مسکونی است.

از سوی دیگر طرف ارمنی تلاش دارد تا پای ترکیه را نیز به مسئله بازکند تا موضوع فرا منطقه ای شود. اعلام موضوع فرماندهی اتاق جنگ در ترکیه از سوی ایروان از جمله این موارد است. ایروان تلاش دارد از حساسیت های موجود بین ترکیه و اروپا بهره برداری کند.

پاشینیان به دنبال سرپوش گذاشتن بر بحرانهای سیاسی و اقتصادی ارمنستان با استفاده از این جنگ بود، اما با شکست در این درگیری ها امکان کودتای ارتش یا تظاهرات خیابانی علیه وی بدلیل ناتوانی وی در مدیریت جنگ وجود دارد و شاید قماری برای وی باشد که در آن شکست بخورد.

اگر آذربایجان 5 منطقه غیر قره باغی را تصرف کند، احتمال شروع مذاکرات بسیار بالاست که اینبار چینش مذاکره کنندگان و کشورهای حاضر نیز می تواند تغییر کند که یک پیروزی بزرگ برای علی اف و یک شکست بزرگ برای پاشینیان باشد.

درباره موضع کشورهای ذینفع نیز می توان گفت که این جنگ نتیجه به بن بست رسیدن پیشنهادات و اقدامات کشورهای آمریکا، روسیه، ترکیه و ایران و اروپا در ارائه راه حل بود و از سوی دیگر باکو در عرصه حقوقی دست بالا را دارد؛ به همین دلیل هیچیک از مجامع بین المللی علیه باکو هیچ موضع گیری نداشته و صرفاً توصیه به توقف جنگ و آغاز مذاکرات را دارند.

اگر باکو بتواند سیاست همراه سازی کشورهای اسلامی را با خود داشته باشد، شاید در آینده مذاکرات سیاسی باکو و ایروان بتوان شاهد تحولاتی بود.

باید منتظر ماند و دید که این پیش روی ها تا کجا ادامه خواهد یافت.

تنها کشوری که می تواند در میدان عمل تاثیر قابل توجهی داشته باشد روسیه است که در شرایط کنونی فشار چندانی به طرفین برای پایان جنگ وارد نمی کند.

 

                                     

 

 

مطالب دیگر در وبلاگ ما برای خواندن(حتما بخوانید) 👇👇

 

پرسپولیس ایران؛ اولین تیم جام باشگاه های جهان 2021

 

یونتوس - بارسلونا در حکم ال‌‍کلاسیکوی جدید

 

میلان در پروسه بازسازی؛ غول بیدار می‌شود؟

 

طرح لباس بارسلونا برای فصل ۲۲-۲۰۲۱

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

پرسپولیس ایران؛ اولین تیم جام باشگاه های جهان 2021

تیم پرسپولیس با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا موفق به کسب جواز حضور در جام باشگاه های جهان در سال 2021 شد

                   

 

دیدار فوق العاده حساس تیم های پرسپولیس ایران و النصر عربستان پس از تساوی یک یک در 120 دقیقه، سرانجام با برد نماینده و قهرمان ایران در ضربات پنالتی خاتمه یافت. با این نتیجه پرسپولیس موفق شد برای دومین بار در طی سه فصل اخیر، راهی فینال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.


اما این نتیجه علاوه بر تمام مزایای مادی و غیر مادی که در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس داشت، یک سود ویژه برای شاگردان گل محمدی به ارمغان آورد. پرسپولیس به عنوان نماینده قاره آسیا موفق شد اولین تیمی شود که جواز حضور در مسابقات جام باشگاه های جهان در سال 2021 را کسب می کند.


توجه به این نکته ضروری است که پرسپولیس هنوز به جام باشگاه های جهان در سال 2020 راه نیافته و در صورتی به این بازی ها می رود که در فینال حریف شرق آسیایی خود را شکست دهد. اما حساب بازی های باشگاه های جهان در سال بعدی میلادی یعنی سال 2021 جدا است.


ماجرا از این قرار است که رقابت های جام جهانی باشگاه ها از سال 2021 با فرمتی جدید و با حضور 24 تیم از قاره های مختلف برگزار می شود. در این میان سهم قاره آسیا 2.5 تیم است. این سهمیه ها به هر دو فینالیست لیگ قهرمانان آسیا تعلق می گیرد و تیم های بازنده در مرحله نیمه نهایی هم با یکدیگر بازی می کنند تا برنده آنها به مصاف نماینده اقیانوسیه برود و برای سومین سهمیه ممکن قاره کهن بجنگد.

 

 

حالا نکته ویژه ای که برای پرسپولیس رخ داده این است که چون اولین دوره جدید باشگاه های جهان قرار است تابستان سال 2021 برگزار شود، سهمیه های آسیایی آن از رقابت های لیگ قهرمانان سال 2020 یعنی همین دوره فعلی برداشته می شود و این بدان معنی است که پرسپولیس با برد امشب و کسب عنوان برترین تیم غرب آسیا و نماینده منطقه غرب در فینال لیگ قهرمانان، جواز حضور در باشگاه های جهان در سال 2021 را نیز کسب کرده است.


در فرمت جدید باشگاه های جهان، تیم های جذاب اروپایی با تعداد بالا شرکت می کنند. 8 تیم از اروپا، 6 تیم از آمریکای جنوبی، 3 تیم از آفریقا، 3 تیم از منطقه کونکاکاف و یک تیم از چین میزبان، سهمیه های قطعی این مسابقات هستند و تکلیف یک سهمیه هم پس از رقابت تیم سوم آسیا با نماینده اقیانوسیه تعیین خواهد شد.


پرسپولیس حالا اولین تیمی است که حضور خود را در جام باشگاه های جهان 2021 قطعی کرده است. این تیم اگر در فینال روز 29 آذر بتواند حریف شرق آسیایی خود را شکست دهد، شاید بتواند یک اتفاق فوق العاده یعنی حضور در 2 دوره متوالی جام باشگاه های جهان را هم تجربه کند.

 

                                                    

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

قالیباف: ناکارآمدی ۷ ساله را به مجلس تازه کار ‌نسبت می‌دهند / هرگز به حاشیه نخواهیم رفت / مردم را از اقتصاد حذف کرده‌اند

                

 

 

رئیس مجلس گفت: ناکارآمدی ۷ ساله را به مجلسی که چهار ماه است کار خود را آغاز کرده نسبت می‌دهند. می‌گویند مجلس سه ماه است آمده و قیمت دلار دو برابر شد.

 

محمدباقر قالیباف در یاوداره شهدای هادی‌شهر مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: 32 سال پیش در همین روستا در خدمت مردم بودم و دو افتخار خدمت در لشکر 25 کربلا مازندران داشتم. امروز به یاد همان زمان به اینجا آمدم.

وی با بیان اینکه محبت این مردم و صفا و صمیمیت مردم مازندران را دیدم و همان علاقه امروز من را با افتخار به این جمع آورده است، افزود: امام راحل به مردم آموخت که اگر مردم‌مدار باشیم و مردم در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها باشند هیچ قدرتی توان مقابله با این ملت رشید ندارد. ‌

رئیس مجلس با بیان اینکه دشمنان قصد داشتند نظام را ساقط کنند و هشت سال دفاع مقدس سبب شد تا عظمت انقلای اسلامی و عزت مسلمین به برکت این ملت و خون شهدا اتفاق افتاده است، تصریح کرد: خدامحوری و مردم‌محوری منطق شهدا بود و دفاع مقدس، منشا تحول فکری در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه افتخارات مردم مازندران و شجاعت آنها در زمان دفاع مقدس کم نظیر بود، افزود: پس از سال‌های دفاع مقدس نیز شهید سلیمانی هرگاه برایم از خانطومان سخن می‌گفت از رشادت پرافتخار دلاوران مازندرانی تعریف می‌کرد.

‌رئیس مجلس با بیان اینکه مردم بودند که در این سال‌ها هر تهدیدی را به فرصت تبدیل کردند، ادامه داد: ما در مجلس هرگز به حاشیه نخواهیم رفت و در برنامه هفتم توسعه، برنامه تحول و ثبات در اقتصاد کشور را اجرا خواهیم کرد.

قالیباف با بیان اینکه حفظ ارزش پول ملی وظیفۀ مسئول قوۀ مجریه است، گفت: ناکارآمدی 7 ساله را به مجلسی که چهار ماه است کار خود را آغاز کرده نسبت می‌دهند. می‌گویند مجلس سه ماه است آمده و قیمت دلار دو برابر شد. ناکارآمدی 7 ساله را به مجلسی که چهار ماه کار خود را آغاز کرده نسبت می‌دهند.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از مشکلات کشور ما سوء‌مدیریت در استفاده از منابع است، گفت: مردم را از اقتصاد حذف کرده‌ایم و تصدی‌گری می‌کنیم. این وضعیت محکوم به فساد است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز وضعیت معیشت و اقتصاد بیشتر طبقات جامعه دچار مشکل شده است، تصریح کرد: این یعنی ضعف پول ملی ما.

 

خبر در حال تکمیل ....

 

مطالب دیگر برای خواندن 👇👇👇

یونتوس - بارسلونا در حکم ال‌‍کلاسیکوی جدید

 

لیورپول پیش به‌سوی دبل قهرمانی

 

    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

یونتوس - بارسلونا در حکم ال‌‍کلاسیکوی جدید

 

                    

 

با پایان قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان مشخص شد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو جذاب‌ترین رقابت این مرحله را رقم خواهند زد.

 

 

                                 ⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️⚽️

 

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل 2020-2021 به پایان رسید تا مشخص شود مرحله گروهی این فصل شاهد چندین رقابت جذاب بین تیم‌های بزرگ اروپایی خواهد بود؛ رقابتهایی که بدون شک مهمترین و جذاب‌ترین آنها برای علاقه‌مندان به فوتبال رقابت بارسلونا و یوونتوس در گروه G خواهد بود.

 

در مراسم قرعه‌کشی نام یوونتوس و بارسلونا در گروه G درآمد تا مشخص شود فوتبال‌دوستان در همین مرحله گروهی دو بار شاهد بازی کردن دو ابرستاره دنیای فوتبال در مقابل هم خواهند بود.

 

 

 

                           

 

اما این اولین مصاف کریستیانو و لئو در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد بود و دیدارهای بارسا- یوونتوس در مرحله گروهی این فصل علاقه مندان فوتبال را به یاد تاریخچه طولانی آنها از رقابت در این رقابت می اندازد.

 

سابقه مسی- رونالدو در نیمه‌نهایی و فینال لیگ قهرمانان

مصاف‌های مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان تنها به مرحله گروهی و مراحل حذفی اولیه خلاصه نمی‌شود بلکه دو ابرستاره چندین بار در مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان هم با یکدیگر مصاف داده اند. در این رقابتها در مرحله نیمه نهایی و فینال چمپیونزلیگ مسی موفقیت بیشتری داشته و دو بار فاتح جام شده درحالیکه رونالدو هر بار که در این دو مرحله مقابل مسی و تیمش قرار گرفته نتوانسته فاتح جام شود. در دیدارهای این دو در نیمه نهایی و فینال لیگ قهرمانان‌، لئو سه بار دروازه تیم رونالدو را باز کرده ولی کریستیانو نتوانسته دروازه مسی و بارسا را باز کند.

 

 

 

 

 

 

 

تاریخچه رقابت دو ابرستاره در ال کلاسیکو

اما سابقه رقابت جذاب مسی و رونالدو با پیراهن دو غول کلاسیک فوتبال اسپانیا‌، رئال مادرید و بارسلونا، تنها به لیگ قهرمانان خلاصه نمی‌شود و این دو بخش اعظم رقابت شانه به شانه خود را در قالب لالیگا و در مسابقات معروف به ال کلاسیکو انجام داده اند.

 

 

 

 

                                           

 

 

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک بازه زمانی 9 ساله یعنی از سال 2009 تا 2018 رویهم رفته 30 بار در ال کلاسیکو با پیراهن تیم‌های خود رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم رفته اند.

 

 

 

در این رقابتها کفه ترازو به نفع مسی سنگینی می کند چه اینکه او 14 بار به پیروزی رسیده درحالیکه رونالدو 8 بار موفق به شکست دادن مسی و یارانش شده است. 8 دیدار دو تیم هم به تساوی رسیده.

 

            

 

در گلهای زده هم برتری با لئو مسی است هر چند بر خلاف تعداد پیروزی ها، این بار فاصله دو ابرستاره بسیار اندک بوده. مسی در این دیدارهای رو در رو 20 بار دروازه رئال مادرید را باز کرده و رونالدو 18 بار موفق به گشودن دروازه بارسا شده است.

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی

تصاویر لباس دوم غنا برای سال ۲۰۲۱-۲۰۲۰

لباس دوم جدید تیم ملی فوتبال غنا برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ با طرحی خاص به زودی توسط پوما رونمایی خواهد شد.

پیراهن دوم جدید در زمینه با یک گرافیک منحصربفرد در دو رنگ زرد و مشکی و جزئیات سبز ارائه شده است. محدوده پشت پیراهن یکدست زرد است و آستین ها و محدوده شانه به رنگ مشکی و یقه نیز به رنگ قرمز کار شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهنام رسولخانی